کدام شارژر فندکی بهتر است؟

سلام دوستان عزیز و گرامی، در این بخش می خوایم در مورد انتخاب شارژ فندکی صحبت کنیم “کدام شارژر فندکی بهتر است؟”. شاید برای خیلی از شماها خرید یک شارژر فندکی برای ماشینتون ضروری به نظر میرسه! اما وقتی میخواید یک شارژر فندکی خریداری کنید نمیدونید دقیقا چی باید بخرید.. متخصصان انجمن علمی آموزشی آموخ اینجا هستند تا شمارو در انتخاب شارژر فندکی کمک کنند. برای این منظور در ادامه به چند سوال اساسی در این مورد پاسخ داده شده.

شارژر فندکی چیست؟

خب! همونطور که از اسمش مشخصه، شارژریه که توی فندکی ماشین قرار میگیره و با استفاده از تبدیل برق (ولتاژ) باتری خودرو به ولتاژ کاری گوشی موبایل اونو شارژ میکنه. در واقع مثل یه شارژر معمولی موبایل میمونه که به جای اینکه بهش برق شهر بدین برق ماشینو میدیم.

چند نوع شارژر فندکی وجود داره؟

از نظر کارکرد اصلی ما دو نوع شارژر فندکی داریم: یک نوع برای ماشین های سنگین که باتریشون ۲۴ ولتیه و یک نوع ماشین های سبک و معمولی که باتریشون ۱۲ ولتیه. اما اکثر شارژرهای فندکی جوری طراحی میشن که بتونن توی هر دو نوع ولتاژ کار کنن. اما از نظر امکانات ما چندین نوع شارژر فندکی داریم مثلا بعضیاشون: مدارهای حفاظتی برای قطع خودکار شارژر بعد از فول شدن گوشی دارن، یا اگه اتصالی پیش بیاد جلوشو میگیرن، بعضیاشون بدنشون فلزیه، بعضیا دوتا خروجی شارژر دارن، بعضی بدنه قشنگی دارن، بعضی جریان های مختلفی میدن برای شارژ گوشی

چرا جریان شارژ در شارژرهای فندکی مهمه؟

جریان شارژ در واقع سرعت شارژ شدن گوشیرو مشخص میکنه. هرچی جریان بالاتر سرعت شارژ گوشی بیشتر.

رنج قیمتی چقدره الان؟

شارژرهای فندکی مختلفی در بازار وجود دارند از ۵ هزار تومن تا ۱ میلیون تومن. بر اساس برند، امکانات و جنس شارژر

برندهای معروف کدامند؟

برندهایی مثل ,Qualcomm, ANKER , AUKEY , BASEUS و شیائومی

شما کدومشو انتخاب می کنید؟

خب راستش ما اصولا دنبال کارایی هستیم نه برند. در بین شارژرهای فندکی بازار هم هستند شارژرهایی که ارزون هستند ولی مدارات قوی دارند. البته خب خیلی از شارژرهای فندکی هم بدرد نمی خورن و اطلاعات غلط به مشتری می دهند.در هر صورت تیم تخصصی گروه آموخ مطالعات و بررسی های عملی زیادی روی محصولات الکترونیکی انجام داده تا با توجه به نیازهای مشتری بتونه بهترینهارو انتخاب کنه.

آیا اطلاعات فنی که سازندگان میدن درسته؟

اکثرا خیر! مثلا شارژرهای چینی ارزون قیمت عمدتا روی محصولاتشون میزنن “با خروجی ۲ آمپر” ولی در عمل “۰.۴ آمپر” بیشتر به شما جریان نمیدن. حالا اینکه بعد یه مدت هم میسوزن و عملا از کار میفتن به کنار.

آیا شکل ظاهری شارژر فندکی هم مهم است؟

بله! بعضی از شارژر فندکی ها درست و خوب در قسمت فندکی ماشین جا نمی خورند و خیلی وقتها لق می زنند و این باعث میشه حین شارژ هی از جاشون در بیان. به همین خاطر سعی کنید شارژرهایی رو خرید کنید که این موضوع رو حل کرده باشند.

علت داغ شدن بعضی از شارژر فندکی ها چیه؟

خب! به این خاطره که گوشی شما جریانی بیشتر از جریان نرمالی که شارژر فندکی میتونه بده میکشه. عموما شارژرهای فندکی با کیفیت نامناسب داغ می کنند چون در مشخصاتشون گفتند تا ۲ آمپر میده ولی عملا بیشتر از ۰.۵ آمپر نمیتونه بده و به همین خاطر داغ میکنه!

اگه بخوایم یک شارژر فندکی بخریم میتونیم قبلش از انجمن آموخ مشورت بگیریم؟

بله! برای خرید هر وسیله الکترونیکی میتونید قبلش با “انجمن علمی آموختماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

در حال حاضر گروه علمی آموزشی آموخ شارژرهای فندکی زیر را به شما پیشنهاد می کند که می توانید با ضمانت نامه ۶ ماهه آموخ با خیال راحت خرید کنید!

  • شارژر فندکی Qualcomm QC 3.0 :

3 دیدگاه در “کدام شارژر فندکی بهتر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...