استراتژی پرسود خرید و فروش بیت کوین

سلام به همه عزیزانی که به مبحث داغ خرید و فروش رمز ارزها علاقه دارند. در این مقاله قصد داریم یک استراتژی پرسود خرید و فروش بیت کوین که توسط گروه علمی آموزشی آموخ تهیه شده رو معرفی کنیم.

در دنیای امروز اگه شما بدون داشتن دانش و تخصص وارد حوزه های سرمایه گذاری مثل بورس و رمزارزها بشید، احتمال موفقیت شما خیلی کمه.

اگه بخوایم تحلیل واقع گرایانه ای از بازارهای سرمایه گذاری داشته باشیم باید بگیم که این بازار یک بازی برد و باخته که فقط اونایی برنده این بازی هستند که دانش و تجربه بالایی دارند.

اگر شما می خواهید بدون دانش و تخصص کافی وارد این حوزه ها بشید! و صرفا به خاطر اینکه “چون فلان شخص یا فرد سرمایه زیادی از اینکار کسب کرده پس شما هم میتونید” پس سخت در اشتباهید!

گرگ های وال استریت منتظر شما هستند! فرقی نمیکنه در آمریکا باشید یا ایران!

و اما چگونه برنده باشیم؟!

تقریبا همه اونهایی که اهل خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل : بیت کوین، اتریوم و … یا حتی اهل بورس هستند بارها شده پیش خودشون بگن “اگه میشد آدم یجوری بفهمه کی بخره کی بفروشه عالی می شد!” در واقع اکثر افرادی که در خرید و فروش رمز ارزها یا بورس موفق هستند به نوعی میدونن که باید کی بخرن و کی بفروشن حالا این دونستن میتونه دلایل مختلفی داشته باشه مثلا: یکی لینک ها و رابطهای قوی در سازمان ها یا شرکتهای کارگزاری یا صرافی های بزرگ داره که بهشون اطلاع میدن که کی بخرن و کی بفروشن یا مثلا بعضی ها هم تجربه زیادی دارن و با تحلیل اخبار و رفتار بازار تشخیص میدن که چه موقع بخرن یا بفروشن.

و اما اونهایی که رابط، لینک و تجربه زیاد ندارن چی؟!

اینجاست که دانش و تخصص به کمک ما میاد! حالا تصویر زیر رو نگاه کنید:

همونطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید ما یک استراتژی زدیم که با اون میتونیم زمان خرید و فروش رو تشخیص بدیم. در واقع یکبار در نقطه A خرید کردیم و در نقطه B فروختیم و دوباره در نقطه C خرید کردیم و در نقطه D فروختیم. عکس بالا در واقع در یک بازه ۴ روزه است و ما این استراتژی را تقریبا برای یکسال پیاده سازی کردیم: یعنی از تاریخ اکتبر ۲۰۲۰ تا سپتامبر ۲۰۲۱ حالا فکر می کنید این استراتژی در یکسال چقدر سود آوری داشت؟

بله! ۵۲۳.۰۹ درصد در یک سال! و این فوق العاده بود برای ما! تازه این نکته رو هم در نظر داشته باشید که بازار بیت کوین در سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ وضعیت خوبی نداشت و در واقع از ۶۰ هزار دلار در هر بیت کوین به ۳۰ هزار دلار هم ریزش پیدا کرد!

و اما این پایان ماجرای استراتژی پرسود خرید و فروش بیت کوین نیست!…

در ورژن های بعدی ما این استراتژی هوشمند رو ارتقاء دادیم و به سود سالانه ی زیر رسیدیم:

برای اونهایی که به بازار بورس و ارزهای دیجیتال مسلط هستند این عدد باورکردنی نیست! ۱۰۰۵.۶۱ درصد سود سالانه! اما این استراتژی کاملا حقیقی و واقعی است!

باید به شما بگیم که بورس و رمز ارزها تخم مرغهای بسته نیستند که نشه تشخیص داد توشون چی هست و این ربات ها هستند که می تونن رمز اونهارو کشف و سرمایه شمارو چند برابر کنند.

در این استراتژی ما بسیاری از استراتژی ها و الگوریتمهای موجود رو بررسی کردیم و بارها و بارها اونهارو تصحیح و ترکیب کردیم! از الگوریتمهای هوش مصنوعی و تحلیل اخبار استفاده کردیم تا بتونیم یک استراتژی دقیق و بی نقص ایجاد کنیم.

در زیر تست استراتژی را در روزهای مختلف ارائه می دیم:

۷ و ۸ اکتبر ۲۰۲۱

در تصویر بالا استراتژی ما در انتهای روز ۷ و ابتدای روز ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (یعنی حدودا ساعت ۱۷ عصر الی ۵ صبح ) سه پیشنهاد خرید و یک پیشنهاد فروش داده است. همونطور که مشخصه قیمتهای خرید حدودا برای هر واحد بیتکوین ۵۳۷۸۰ دلار بوده و برای فروش ۵۵۸۰۰ دلار بوده . که سود حاصل از این خرید و فروش ۳.۷۶ درصد بوده اونم در یک روز!

اما این همه ماجرا نیست به چندساعت عقب تر در روز ۷ اکتبر می ریم یعنی از ساعت ۱۰ الی ۱۵ روز ۷ اکتبر.

در این استراتژی یک بار خرید (در قیمت ۵۰۷۲۲) و یکبار فروش (در قیمت ۵۴۹۰۰) انجام شده است که سود حاصل از خرید و فروش حدودا ۸.۲۴ درصد است.

۱۰ اکتبر ۲۰۲۱

عملکرد استراتژی در ۱۰ اکتبر:

۱.۸ درصد سود از خرید و فروش (خرید در نقطه آبی و فروش در نقطه بنفش)

۱۱ اکتبر ۲۰۲۱:

عملکرد استراتژی در ۱۱ اکتبر:

۱.۸۸ درصد سود از خرید و فروش (خرید در نقطه آبی و فروش در نقطه بنفش)

۵ نوامبر ۲۰۲۱:

۱.۵ درصد سود از خرید و فروش (خرید در نقطه آبی و فروش در نقطه بنفش)

2 دیدگاه در “استراتژی پرسود خرید و فروش بیت کوین

    1. سلام وقت بخیر، یکمقدار باید با مباحث trading و ارزهای دیجیتال آشنا باشید و بعد از اون یکمقدار برنامه نویسی مثل python و json

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...