آموزش بورس موفق

سلام دوستان عزیزم، با آموزش بورس موفق در خدمتتون هستیم.

امروز بورس یکی از بحث های مهم در دنیا به ویژه برای ما ایرانی ها شده. اما دوران طلایی بورس در ایران تقریبا از اسفند ماه شروع شد و تا مرداد ماه ادامه داشت اونهم دلیلش حجم بالای تقاضای خرید در بورس بود به طوریکه طبق برخی از آمارها تقریبا ۵۰ درصد مردم ایران به طور ناگهانی وارد بورس شدند.

چه کسانی در بورس موفق هستند؟

اما سوالی که شاید ذهن خیلی هارو درگیر کرده اینه که چه کسانی در بورس موفق هستند؟

خب جواب کوتاه اینه که: اونهایی که بیشترین شناخت رو از بازار بورس دارند بیشترین موفقیت را دارند! اکثر افرادی که می بینید از طریق بورس پولدار شدند شناخت خیلی بالایی از بورس دارند.

نکته: این نکته را نشنیده بگیرید اما “افراد ثروتمند در بورس هیچگاه نامشان را فاش نمی کنند!

عوامل موفقیت در بورس چیست؟

خیلی ها دنبال راه حل های خاص موفقیت در بورس هستند! اما حقیقت ماجرا اینه که راه حل پیچیده و خاصی در موفقیت در بورس وجود ندارد و تنها راه حل ساده شناخت و تجربه خوب داشتن از بازار بورس است. پس اگه میخواید در بورس موفق باشید باید جوینده تجربه و شناخت باشید :

  • کتاب بخونید: مهم نیست چه کتابی بخونید! فقط تا میتونید کتاب بخونید::::مثل کتاب پدر پولدار و پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی
  • فیلم های آموزشی ببینید: امروز شبکه های اجتماعی پره از فیلم های آموزشی بورس هرچی تونستید کلیپ و فیلم تحلیل بورس ببینید: فیلم گرگ وال استریت (البته خانوادگی نیست) رو حتما ببینید این فیلم انگیزه شمارو ده برابر میکنه
  • تجربه های دیگران را مطالعه کنید: خیلی ها هستند مطالب خوبی درباره بورس بلدن لزوما هم شاید در این حوزه سرمایه دار نباشند اما اطلاعات خوبی دارند مثل مطالبی که بعضی از سایتها می زارن. پیشنهاد میکنم حتما مطالب پراکنده از تجربه دیگرانو مطالعه کنید چون خیلی وقتا نکته های ریزی در این تجربه ها وجود دارند که بدرد میخورن
  • با افراد سطح پایین در بورس هم صحبت کنید: افراد سطح پایین منظور کسانی هستند که تازه وارد بورس شدند و میخوان پیشرفت کنن، این افراد هرکدومشون یک راه موفقیت در بورس رو شنیدند که وارد بورس شدن این افراد رو دست کم نگیرید. باهاشون صحبت کنید و بپرسید چرا وارد بورس شدی؟ اونها ممکنه بگن خب چون همه وارد شدند! این یک جواب عالیست! چرا؟ چون میشه فهمید خیلی از سرمایه گذاران در بورس سواد کافی ندارند و شما اگه اطلاعات و تجربه کافی داشته باشید پس میتونید موفق باشید!
گاهی وقتا برای رسیدن به موفقیت باید ریسک کرد!
  • گاهی وقتها ریسک کنید: دوستی را می شناسم که اعتقاد خیلی زیادی به ریسک کردن داشت! و یکبار به من گفت: من بیشتر سرمایه ام از بورس را از طریق ریسک کردن به دست آورده ام! گفتم: چطوری؟ جواب داد: بعضی نمادها هستند که هیچکس به اون ها توجهی نداره و خیلیها می ترسن که روی آن سرمایه گذاری کنند و عرضه و تقاضا در آن کم است! بعد صفحه معاملات خودشو باز کرد و گفت مثلا این شرکت داروسازی با نماد “…” را ببین! در عرض کمتر از یک هفته صد درصد سود! و من تونستم در موقعیت مناسب سرمایه گذاری کنم و در موقعیت مناسب برداشت کنم. در واقع من بدون هیچ شناختی ریسک کردم و سود زیادی هم بدست آوردم! البته با تحلیل نموداری که داشتم می دانستم این شرکت سود خواهد داد ولی فکرشو نمیکردم سود زیادی بکنم! ولی تصمیم گرفتم ریسک کنم و خوشحالم از این بابت.

ویژگی های یک بورس باز موفق؟ (منبع مطالب)

پیتر لینچ

۱.بورس باز موفق باید بدونه که ریشه موفقیتش در درون خودش قرار داره نه در بیرون و در بازار. بورس باز موفق می دونه بازار بر اساس خواسته های او عمل نمیکنه و همه مسئولیت کارهای خودشو بر عهده می گیره.

۲. از تنبلی دوری می کنه چون می دونه هیچ موفقیتی همینجوری راحت به دست نخواهد آمد (البته خب خیلیم سخت نیست!)

۳. از احساسات بد مثل ترس، طمع، غرور، انتقام، ناامیدی و عصبانیت دوری می کنه چون این احساسات می تونه بر عقلانیت تأثیر بزاره و خود شخصو به بزرگترین دشمن خودش تبدیل کنه

۴. انعطاف پذیری و قدرت قبول کردن اشتباهو داره چون هر انسانی ممکنه اشتباه کنه اما مهم اینه که وقتی به اشتباه خود پی می بره سریعاً جلوی اونو بگیره

۵. بین بورس و قمار تفکیک قائله و این دو رو شبیه به یکدیگر نمیدونه. بورس بازاری مفید برای اقتصاد کشورهاست.

۶. از تقلید از عموم پرهیز می کنه. معامله گر موفق با ذهنی آماده و تربیت شده تلاش می کنه مثل عموم رفتارنکنه.

۷. برای آگاهی از ریسک و خطرهای سهم مدنظر تلاش میکنه.

بورس چه ربطی به الکترونیک و هوش مصنوعی داره؟

بعضی ها ممکنه وقتی صفحه اصلی سایت مارو نگاه کنند این سوالو بپرسند: بورس چه ربطی داره به آموزش بردهای الکترونیکی؟ و الکترونیک؟ جواب:

“سیاست انجمن علمی آموزشی آموخ پیوند الکترونیک، هوش مصنوعی و تجارت های نوین و جدید است! امروزه روش های کسب و کار به شدت تغییر یافته است به طوریکه شما با یک برد الکترونیکی می توانید به راحتی کسب ثروت داشته باشید (اشاره به استخراج ارزهای دیجیتالی از طریق بردهای پردازشی).

به نقل از مدیر انجمن علمی آموزشی آموخ

در ادامه آموزش های بورس موفق خواهید دید که ما چگونه از روش های هوش مصنوعی به شما خواهیم گفت که چگونه می شود بازار بورس را پیش بینی کرد و در آن موفق شد. همچنین به شما خواهیم گفت چگونه می شود با یک برد کوچک الکترونیکی ارزان ارز دیجیتال استخراج کنید!

  • یک نمونه ساده از پیش بینی بورس را که در این قسمت (کلیک کنید) مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
Loading...