همکاری با ما

انجمن علمی آموزشی آموخ همواره آماده همکاری با تمام علاقمندان به دنیای الکترونیک می باشد. شما عزیزان می توانید به یکی از ۴ روش زیر با این انجمن همکاری نمائید:

۱– فروش: فایل کد یا فایل آموزشی:

اگر فکر می کنید در دنیای الکترونیک حرفی برای گفتن دارید، می توانید فایل کدها یا فایل های آموزشی خود را برای فروش به صورت آزاد و با هر قیمت در سایت آموخ آپلود نمائید و لازم به ذکر است تمامی مبالغ حاصل از فروش به حساب خود شما واریز می شود و انجمن آموخ هیچگونه سهمی برای خود در نظر نخواهد گرفت

۲– وبلاگ: اضافه نمودن مطالب آموزشی

یکی از بخش های مهم در سایت آموخ قسمت وبلاگ می باشد که به مطالب آموزشی جامع اختصاص دارد. عزیزان می توانند با قرار دادن مطالب آموزشی پرمخاطب در این بخش با انجمن آموخ همکاری نموده و به ازای هر مطلب آموزشی هزینه ای بابت دستمزد دریافت نمایند.

۳– پشتیبانی: پاسخ به سوالات کاربران

بخش پشتیبانی نیز با توجه به شعار انجمن علمی آموزشی آموخ مبنی بر پشتیبانی رایگان ۲۴ ساعته از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لذا دوستانی که دارای تجربه و مهارت کافی در حوزه میکروکنترلرها، الکترونیک و هوش مصنوعی هستند می توانند به صورت ساعتی در این بخش با آموخ همکاری نمایند.

۴– پروژه ای : انجام پروژه ها

عزیزانی که توانایی انجام پروژه های مرتبط با مطالب آموزشی (الکترونیک، میکروکنترلرها، هوش مصنوعی و نرم افزار) را دارا هستند می توانند در صورت تمایل به صورت پروژه ای با انجمن آموخ همکاری نمایند.

لطفا جهت اعلام آمادگی خود، فرم زیر را پر کرده و گزینه ارسال را بزنید.

    نوع همکاری مورد نظر شما (الزامی)

    همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با استفاده از روش های زیر با ما تماس حاصل فرمائید:

    شماره تماس تلفنی : ۰۹۰۳۲۵۲۳۹۸۸

    آی دی تلگرام ما : Amokh_educ

    آی دی اینستاگرام ما: Amokh_educ

    شماره تماس واتساپ : ۰۹۰۳۲۵۲۳۹۸۸

    آدرس ما : قزوین – انتهای بلوار نخبگان – مرکز رشد واحدهای فناور – واحد ۴ و ۵











      قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید؟
      گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
      Loading...